Categories
九龍區通渠 九龍城通渠 利東村通渠 太古通渠 專業通渠方法 新界區通渠 港島區通渠 維修水喉 薄扶林通渠 通沙井 通渠服務 防水工程 高壓通渠

通渠價錢2023年智能馬桶舉薦:智能馬桶乜嘢牌子好? 提升幸福指數嘅智能馬桶,一篇搞定智能馬桶選購

通渠價格2023年智能馬桶推薦:智能馬桶什麼牌子好? 提升幸福指數嘅智能馬桶,一篇搞定智能馬桶選購

鴻蒙系統嘅發布通渠價錢,王師傅62728207除了畀大家感嘆道中國製造嘅技術通渠價錢, 相當之強大,但更多嘅人其實都係喺關注到呢個萬物互聯噉嘅理念。
其實無論係小米,仲係格力,再抑或蘋果,都係喺關注智能家居,都可以話係未來家居產品嘅大趨勢,但係究竟有哪些產品值得採用智能家居,又或者說哪些只能家居真正能夠幫到我哋提高生活質素,其實好多人都抱有好多疑問。
今天我們來看一下,最近很多人問我最多的值不值得選購的智能家居產品——智能馬桶。
可能有的朋友不喜歡看科普文,覺得枯燥無意思,也可以直接參考下方比較有代表性的型號。
0-3000元推薦:
第一款:京造J11026Z
京造系列中極高性價比的一款智能馬桶。 三檔座溫調節,可以滿足不同人群不同季節的需求,三層釉材質,牢固抗菌,並且配備了五重安全防護。
第二款:京造JZ07T-A305
相比上款,配備了智能遙控器,加入了多種水洗模式。 同時,水溫、風溫和座溫都擁有六檔調節,座圈和噴嘴均採用抗菌率99%以上的抗菌材質。 總體來說,這款馬桶的功能和品質都很出色,是該價位首選。
3000-6000元推薦:東芝A500-87G5
突破4支大關嘅產品,屬於中端偏上嘅產品,能給予一定的優質體驗功能齊全就唔使講,主要係材質和外觀設計更加嘅耐用同時尚。
6000元以上推薦:西屋WGJ-Q5
完備而唔複雜嘅功能、操作方式、外觀同材質都係最高品質,品牌力保,對得住6000以上嘅價錢。
未領618利是嘅朋友,下方利是可以領吓先,抵扣個十塊八塊都幾好。

首先要闡述清楚嘅係,智能馬桶主要分為兩種產品形式,一種係我哋一體式智能馬桶 ,而另一種就係智能馬桶蓋,也就昰傳統馬桶上加咗一個可以分離嘅蓋。
今日一篇介紹嘅係一體式嘅智能馬桶,要剖析呢個產品適唔適合、值不值得就必須睇呢個產品嘅原理係乜嘢,智能化之後有什麼區別。
因為塔嘅構造與其他產品有好大嘅不同,淨係靠文字唔可以好好嘅畀大家展示,我用一張截图畀大家展示傳統馬桶嘅構造及工作原理,其實傳統馬桶主要構成就係我哋嘅水路控制,也就昰上水同冲水系統。
而下面呢張圖則係我哋而家大部分智能馬桶產品結構圖。
主要構成主要分為水路系統、電路系統和加熱系統三大部分。 與傳統相比,增加咗電路系統同加熱系統,也正是兩大糢塊把我哋嘅傳統嘅馬桶變成咗而家嘅智能馬桶。
1)水路系統
主要有:
(1)穩壓閥組件:電磁閥門可以通過電磁來控制水地流入,穩壓閥使實現水輸出壓力保持穩定,有壓力的沖水和沖洗水地輸出。
( 2 )流量計:顧名思義,就係監控瞓嘅流量,類似于熱水器熱水少咗自動傳遞畀控制主系統,然後自動控制上水嘅作用。
(3)空氣泵:智能馬桶需要有沖水清洗,而沖水就必須有壓力,通過空氣和水混合加壓,才能實現有壓力的沖水,當然有一些產品是沒有空氣閥的,有空氣閥沖洗時會有吱吱的聲音,因為有空氣加壓。
(4)沖洗組建:實現沖洗,當然有些產品還有按摩功能,就是通過電機帶動齒輪讓噴管運動,實現沖洗和按摩。
2)電路系統
主要有:
(1)電源板:即電源電路板,就是為主控制面板提供電壓,主要市場上大概有5V、12V、24V幾種類型的電源板。
( 2 )主控制系統:主要控制中心,對壓力系統、加熱系統等主要部件進行控制,仲有啲產品,都具有報警系統都係由主控制。
(3)加熱控制中心:對加熱系統地控制。
3)加熱系統
主要有:
(1)加熱、座圈組件:對坐墊加熱的和對沖水加熱的兩個部分組成,主要是通過電路對陶瓷等導熱組建加熱。
2烘乾組建:由主要鼓風機、雲母加熱器、溫度傳感器等相關組件構成,基本上同風筒原理差唔多,高端啲產品類似于烘乾機
1)儲熱式智能馬桶
其實與傳統嘅水箱方式差唔多,多咗加熱同加熱沖洗功能。
主要係電控制系統喺接受啲嘅供能之後,透過主控系統嘅操作,對電磁水閥進行控制,当水透過相關組件之後,到達冲水箱、溫水箱(進行臀部沖洗嘅)以及提前對沖洗噴管進行清洗定,再根據響應嘅控制進行冲水沖洗,仲可以根據設定實現自動繙蓋、座圈加熱等功能。
2)即熱式智能馬桶
呢個就更就高端咗,冇儲水箱,類似于直飲水機、洗衣機,通水緊之時實現即時加熱,透過電對電阻絲、陶瓷等材質,令水管內水達到加熱溫度,更安全、快捷和衞生。
應該話極其衞生,呢個衞生可以由兩方面嚟看待,智能馬桶分為即熱式同儲熱式,即熱式就同洗衣機差唔多嘅原理,上水即使用,也就昰活水即熱。 清洗時採用新鮮的活水進行快速加熱,然後沖水,在沖洗時因為沒有水箱沖水,這大大減少了陳水細菌滋生的問題。
如廁沖洗之時,溫水沖洗更是代替了紙巾清潔,去污效率遠大於紙巾,還能夠避免微生物和細菌在擦拭之時傳染,有些產品可以提供可按摩的沖洗,再配上烘乾功能,對於局部地區毛細血管的血液循環有著不錯的功效,可以有效預防、緩解痔瘡的尤其是對於”十人九痔”的乾燥地區,確實衛生方面百利而無一害。
另外智能馬桶一般都會帶有自動繙蓋系統,呢個功能能夠仲大程度咁減少接觸,嚟避免細菌和病毒的傳播,都係衞生非常重要嘅一部分。
就算係再高級嘅馬桶座圈墊,喺冬天普遍潮濕嘅南方,其溫度一定係冰涼嘅,北方喺冇暖氣之時都係十分之唔舒服,就好似徜徉冬天暖車時候嘅軚盤徜徉如廁之時寒意涼涼。
智能馬桶普遍都帶有座圈加熱功能,只會令我哋如廁之時感受到温暖同舒適,近年來更有多少高端產品提供個性化溫度控制和定製,也就昰根據自己嘅喜好定製溫度,令我哋居家生活更加隨心。
其實每個人包括我在內,可能比屋企做個清潔唔算難,但係令我清理馬桶,就覺著好唔願意,而且手動清潔無可避免地清理唔乾淨,都就只解決個大面。
好多智能馬桶都帶有藍光殺菌同坐墊殺菌,之前嘅溫水沖洗就更不用說了,仲有產品內置活性炭,可以做到消除異味,對於清潔、使用舒適,呢啲功能都係極大地提升居家體驗。
既然前面講咗咁多智能馬桶嘅好處、優勢,就必然畀大家簡單說說選購要點。
選購智能馬桶最為重要嘅就係揀哪種類型,上文都講到智能馬桶分為即熱式同儲熱式。 區別在於儲水箱,就帶來兩個功能性差異,梗係都唔係話即熱式就係完美無瑕,都係存在一定的缺點,呢個要睇每個人嘅需求。
即熱式馬桶:能對活水進行加熱,雖然衛生要好一些,但加熱功率要求高,費電是必然的,同時還有對於小區電路有要求,老舊小區就需要對自己家進行改造,另外就是對於水質的要求也是很高的,如果水質長期不好,可能水管就要定期維護和清理,否則時間一長,水量必然受影響,同時雖然現在有很多產品提供斷電續沖水功能,但是實際上還是不如儲熱式保險, 在沖水水流上也遠低於儲熱式。
儲熱式馬桶:也就昰有溫水水箱,基本上約等於電熱水器,劣勢就係儲水可能時間長有細菌,但對於電力要求、水質要求,維護周期等埋都係要求較低嘅,基本上嘅與傳統馬桶嘅要求相差无几。 呢個就要因人而異,睇每個家庭嘅需求,酌情而定。
2.1直衝式
所謂直衝式就係馬桶利用水流嘅壓力嚟造成水流嘅力量實現排污,噉嘅直衝式有幾個突出嘅特點,第一係池壁比較陡峭,存水面積比較細,咁益咗集中水力,利用壓縮空氣形成推力,這樣能令冲水速度更快。
2.2虹吸式
虹吸式馬桶的構造主要呈現為”—”倒S形狀,其實就是運用虹吸原理,利用排水管裡以及便器內有水位差,通過吸力實現排污。
呢兩種都係有利有弊,但就個人而言更要睇市場大環境,可選擇多,升級換代都會比較快。
即國家對於馬桶嘅用水嘅一個評級,其實同我哋屋企用電器嘅上面嘅用電標識係異曲同工嘅作用,主要目的係倒逼企業節能環保。
對我哋用戶來說,呢個水效等級就係我哋嘅產品是否能節約水,其實能耗等級越高,代表住耗水量越大。
1级水效更節水,有限嘅用水量考驗嘅係冲水能力,有些家庭根本唔需要咁大嘅冲水量,比如三級一般都係商用和集體用,要自己嘅實際需求選擇適用嘅。
材質主要包含馬桶蓋、座圈和噴嘴幾個部分的材質,市場上主要有這麼幾個種材質種類,一般都是蓋子和座圈都是同一材質,稍微有幾款可能座圈混合了部分不銹鋼,再為座圈加熱提供熱傳導,但大部分同樣材質都能提供座圈加熱。
1) 蕨醛: 材質構成的蕨醛蓋板,醛低聚物,工業上以鹼作催化劑,其實也是一種塑膠,高溫高壓製作,所以耐磨性是雖非常好,在外觀上面,因為是粉末製成,造型方面比較隨心所欲,外表也比較光滑亮潔,但價格往往也很高。
2)PVC板:其實是我們生活中最常見的材質,技術成熟,價格便宜,這種材質無須過多介紹,特點,硬度大,耐用,主要價格比較便宜,但是缺點就是款式一遍不太好看。
3 )木質:呢個就更好嘅理解,其實好多年前啱啱流行樓嘅時候,仲有木質闆材嘅馬桶蓋,但係原來技術唔夠成熟,易出現,爛長毛等問題,尤其是鍍膜,但係而家技術進步比較快,木質本身柔和、可塑性強,環保,如果能夠透過化學加工抑或鍍膜係一個唔錯嘅選擇,但係價錢往往非常高。
4)亞克力:其實就是有機玻璃,密度大,硬度高,其實本質上來講就是高端的PVC,外觀色澤等等相對飽滿,在硬度上也遠高於PVC當然價格也會稍貴。
5)不銹鋼:僅為座圈、噴嘴,單獨材質,有一些座圈加熱,還使用的是不銹鋼和PVC混合的座圈,來保證熱傳導的效果。
絕大部分嘅產品噴嘴都係採用不銹鋼材質,一方面不銹鋼使用時間長,硬度大,同時喺智能馬桶自潔方面,都非常容易簡單。
對於智能馬桶來說,好多廠家認為智能就係功能多,其實好多都用不到,呢度就簡單聊一聊哪些功能係必備,哪些較為雞肋。
主要分為三大類:
控制面板操作:相比于後兩者肯定係功能較少,但往往操作簡單,且價錢一般經濟實惠,其實家中有老人、仔都易方便上手。
遙控器(藍牙)+控制面板操作:功能相對齊全,操作方式相對全面,是屬於市場上主要產品的操作方式類比,價格適中。
壁掛式+遙控器(藍牙)操作:功能強大,一般都係高端產品才會使用壁掛式,代表住好多功能都可調式嘅多,對產品追求度高嘅,可以選擇。
特點:
京造系列中極高性價比嘅一款智能馬桶。 三檔座溫調節,可以滿足不同人群不同季節的需求,三層釉材質,牢固抗菌,並且配備了五重安全防護。
對於不需要臀部沖洗嘅人群,以呢個價錢購買以上品質和配置嘅智能馬桶,可謂超划算。
特點:
價錢平,箭牌品牌質素有保證,功能相對價格較為齊全。
全管道施釉工藝,馬桶內壁無殘留,同樣係唔帶洗臀功能,屬於入門級智能馬桶。
特點:
屬於2支價錢檔位高性價比產品,功能全,尤其是對於需要臀部沖洗且冇好高預算嘅人群。
同時因為體積比較細,細戶型極之實用。
特點:
這款京造馬桶相比基礎款,配備了智能遙控器,同時加入了多種水洗模式( 3檔水壓+5檔清洗位置調節)。
同時,水溫、風溫和座溫都擁有六檔調節,座圈和噴嘴均採用抗菌率99%以上的抗菌材質,健康衛生。 總體來說,這款馬桶嘅功能同品質都好出色,係該價位首選。
特點:
必備功能全部涵蓋,對於衞生和安全方面都有所加強,而且整體尺寸都唔細,屬於中等產品。
配置了智能柔洗技術,有四種清洗模式。 雙核水路系統,可以有效防止滴水、漏水等問題,使用壽命長。 價錢都稍微貴一些,但屬於3000以內品質和性價比好高嘅產品。
特點:
除了箭牌嘅大品牌保證,更多嘅價錢適中,屬於中等產品中唔錯嘅產品。 功能亮點在於遙控器簡單功能全。
特點:
突破4支大關嘅產品,屬於中端偏上嘅產品,能給予一定的優質體驗功能齊全就唔使講,主要係材質和外觀設計更加嘅耐用同時尚。

特點:
與摩恩一款基本屬於同價格區間嘅競爭產品,基本上功能都屬於中端偏高端嘅產品,功能簡單使用,必備功能全有,操作反而返璞归真,適合人群多。
特點:
係呢啲產品中最為高端嘅智能馬桶,無論係操作方式上能夠睇到亮點,仲係多檔位真正可以隨意調節嘅方式,仲係完備而唔複雜嘅功能、操作方式、外觀同材質都係最高品質,品牌力保,對得住5000以上嘅價錢。
市面上大多數嘅品牌智能馬桶主要功能其實都差唔多,基本上都好完備,主要係材質、尺寸大小幾個方面嚟肯定價錢,價錢越高,產品相對更完善。
智能馬桶蓋拓展攻略:

通渠价格

54485818