Categories
九龍區通渠 九龍城通渠 利東村通渠 太古通渠 專業通渠方法 新界區通渠 港島區通渠 維修水喉 薄扶林通渠 通沙井 通渠服務 防水工程 高壓通渠

通渠服務英文馬桶被骨頭塞咗點算?? 早上倒湯唔覺意把骨倒裏面了,仲冲埋,然後就悲催嘅把馬桶畀塞咗?

通渠服務英文馬桶被骨頭塞咗點算?? 早上倒湯唔覺意把骨倒裏面了,仲冲埋,然後就悲催嘅把馬桶畀塞咗?

冇人答咩! 我屋企都塞埋通渠服務英文,我阿媽將排骨倒馬桶度咗! 我之前講過幾次唔好將冷飯倒廁所通渠服務英文,今次終於塞左! TT仲唔算最可怕嘅,塞咗之後,我阿媽想上廁所,我畀佢去公共廁所,佢話我瞎指揮,唔想去公廁,結果而家根本冲唔落去,一馬桶水泡便便! 唔係啩! 剛剛我要打電話叫疏通渠,她表示不想花錢,不讓我叫…… 而家正攞碌棍(真係攪屎棍)轉動,一屋臭味。 我要醉啦! 3個月後補充下結果吧…… 淘寶買咗疏通劑(類似藥片,上面仲寫咗骨冇用 – -)仲有疏通器(捲起來的彈簧),疏通器捅唔郁,就把疏通劑倒下去了晒,一直冇反應。 因為我媽在我勸說無果又倒了一瓶醋進去,味道太大太奇葩了我實在受不了,就把廁所門關上,把空隙拿報紙封嚴,三天後看的時候已經不堵了…… so,最後我都唔知究竟點搞嘅……通渠服务英文

54485818