Categories
維修水喉 通沙井 通渠 通渠服務 高壓通渠

上水通渠廁所馬桶反味原因盤點馬桶去除異味方法

上水通渠廁所馬桶反味原因盤點馬桶去除異味方法

茅湖仔通渠公司上水通渠

上水通渠廁所馬桶反味原因盤點-馬桶去除異味方法

一、廁所馬桶反味原因

1、睇坐便器裡嘅水封係否夠上水通渠54485818,一般好嘅馬桶水衝完後都有得一定嘅水封存喺上水通渠54485818,廁所馬桶保證啱管道嘅隔離;

2、如水封正常還係有得異味,嗰就係安裝問題,如安裝時冇有得好好嘅將排汙管道與馬桶出水口啱接密封好,就容易有得異味跑出;

廁所馬桶
廁所馬桶

3、另外現喺嘅建築喺頂層都會有得排汙管嘅排氣口,如排水口被堵也容易,有得異味跑屋企。

二、廁所馬桶反味解決辦法

1、用潔廁靈:

每隔幾天就把適量潔廁靈放入馬桶,並蓋上馬桶蓋待一會兒,再用水衝掉,可保持馬桶暢通。

2、堵住地漏:

搵一個密封完好嘅塑膠袋,使口徑比地漏口稍大一點,放上啲清水,把地漏上嘅篦子挪開,把裝水嘅塑膠袋放喺地漏口上。由於水嘅壓力,把塑膠袋與漏管壓實喺一起,從而隔絕異味。

3、使用香醋:

室內廁所即使清洗得再乾淨,也常會泛出一股臭味,只需向廁所裡放碗香醋,臭味便會清除。一般每周換一次。

三、點預防馬桶反味

1、喺馬桶水箱中放置潔廁寶:

水箱裡放入潔廁寶後水流就會變藍色,得有得效嘅清除異味,並啱殘留喺馬桶內嘅汙物進行有得效嘅清除,並得使空氣清新起嚟。

2、定期啱馬桶進行清潔:

並唔係說睇唔到邋遢物、聞唔到異味就唔用清潔,因為馬桶中嘅邋遢嘢唔全係肉眼可見物,並且馬桶係容易滋生細菌嘅地方。

3、淘米水用嚟衝洗馬桶:廁所馬桶

淘米水中富含粘稠嘅物質,廁所馬桶得啱雜質進行絮凝沉澱,用淘米水衝馬桶後,再用清水衝一下,就能達到去汙嘅功效。

4、定期清潔水箱:

水箱係唔太引人注意嘅地方,人哋經常會忽視它,實際上如果唔啱水箱做清潔,水箱中也會藏納大量嘅汙垢,散發難聞嘅氣味。

5、清洗馬桶內部可加入適量嘅醋:

醋酸與汙垢產生化學反應,可將汙垢清除。

6、馬桶嘅坐圈也要定期清潔:

馬桶嘅坐圈也係附著汙染物多嘅地方,應時常清洗。茅湖仔通渠公司上水通渠

《上水通渠廁所馬桶反味原因盤點馬桶去除異味方法》有 1 則留言

[…] 以上介紹嘅就係關於香港通渠佬廁所裝修馬桶維修方法以及維修價格嘅相關內容,希望啱你有得幫助,它係衛浴中必唔可少嘅物件,唔僅能將整個汙漬從此處排除,【香港通渠佬】更係將人哋日常嘅生理得到代謝,所以保持馬桶嘅清潔和掌握一定嘅維修技巧十分重要。青衣通渠通渠公司通渠佬 […]

留言功能已關閉。

54485818